Wednesday, February 7, 2007

Question:谁象谁




请问:谁象谁?




12 comments:

YoL said...

真难得。。。
我从杭州逃到南京再撤到香港。。。结果上次去wanko买衣服都被那小姐说像周笔畅。。。
现在有周书了,很好

Anonymous said...

她们俩的共同特点是都很像gege!

onegrid said...

只好摆事实讲道理咯

Chenshu said...

都是眼睛惹的祸@@
我多冤啊我~~

Chenshu said...

恩…我是说“眼镜”。

onegrid said...

you don't have to argue anything...
let's just vote:

anybody who is gonna leave a comment on this post, please answer my question first:
Does Zhoushu look like zhou bichang? YES/NO/Don't Know
Please indicate ur choice, thx!

Frank said...

汗,第二张是zhoubichang?

Anonymous said...

I want to vote.
But you should also post a pic of zbc.

onegrid said...

ft..楼上

Anonymous said...

嘿嘿,表面ft,心里可得意了
我最会往人心坎 儿 里说话了

onegrid said...

原來是你呀。。。嘿嘿
話一多就露餡兒拉

Anonymous said...

还以为你第一句就能看出来呢……

发现留言的时候选“匿名”和选“其他”写上“匿名”没有任何区别